Gårdagens benpass

Igår blev det ett riktigt bra benpass som lämnade spår efter sig, nämligen stela, hårda och ömmande lår och rumpa. Å det känns som om det är en bit kvar om jag vill komma tillbaka till den styrkan jag hade förut, 70kg är betydligt mycket tyngre än vad jag tycker att det borde vara.

Körde djupa benböj med varierande vikter.
Började på 40kg sen ökade jag till 50kg och 60kg innan jag gick ner till 40kg igen, upp till 70kg och avslutade med 50kg. På alla set blev det 8 repetitioner av långsamma squats utan explosiva upphopp.


Sen blev det även balansträning och rygg, innan jag gick ut på en 45minuters powerwalk med efterföljaden 60min lugn-slapp-promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0