Igång hela dagen

Idag går träningen desto bättre. Inge större problem med höft eller ben under morgonens träning och idag gick hoppet jag satsar mest på just nu lite bättre. Det var nästa så att jag tror att jag snart kan lyckas klara det för första gången på riktigt, alltså både hopp och landning. Nästan i alla fall

Än så länge har jag faktiskt lyckats hålla mig vaken heladagen och gick bort för ett andra träningspass i hallen. Blir lite mer svärdträning nu än tidigare eftersom jag tydligen är bättre på svärdrörelser än handrörelser enligt domarna. Å vill man ha en changs på pallplats i EM så är det ju bäst att satsa mest på det som ger mig största möjligheten att hamna där.
 

Blev även bänk träning.
3 set  30kg 10rep
35kg 8rep
35kg 5rep
20kg 9,5rep


Om en timme är det dags att gå till hallen för sista gången ikväll då ska jag öva ännu mer på min svärdform, stretcha en massa och träna rygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0