Oops

Insåg precis att jag nog måste börja äta igen.

Mitt största problem
när jag är sjuk är ju att jag inte vill äta något, å tanken på mat just nu får mig ganska illamående. Men jag ställde mig på vågen och den visade bara 54,6kg, jag har alltså gått ner 5kg sen i söndags då jag blev sjuk.

Inte det lättaste heller att bli frisk snabbt om man äter så som jag gör vid sjukdom. Gårdagens näring bestod nämligen av två bananer och 100g lättsaltade chips. Jag försöker i alla fall att dricka men jag antar att det inte går allt för bra om jag rasat så snabbt i vikt.

Jag fortsätter
att knapra ipren så jag kan sova om nätterna och komma upp ur sängen om dagarna. Å när pilleret börjar verka så känner jag mig faktiskt som en människa igen, lite förkyld och seg men jag kan i alla fall röra på mig.


Kommentarer
Postat av: angelica

vilken rolig blogg du har :)

får jag fråga hur lång du är??

tar gärna emot träningtips som kan vara bra för min ridning. hur ser ditt träningsupplägg ut? ska kika runt ännu lite mer i bloggen så hittar jag kanske något :)

kram

2010-01-27 @ 14:24:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Wushu Cissi

SV: Jag är 167cm. jag tränar väldigt mycket ben, något som säkert är bra även för er som rider. Benstyrka blir det mån- ons- och fredag då jag kör olika övningar både med och utan vikter.

2010-01-28 @ 09:10:10
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0