Sista dagen

Så har man vaknat, efter den bästa natten hitintills. Jag tror faktiskt att jag har fått in dygnet ordentligt igen, vaknade bara en gång under natten och trodde att jag aldrig skulle somna om, men strex efter att man hade tänkt tanken så låg jag där och snarkade ändå.

Självklart blev det en shaker till frukost och nu ska jag gå iväg för att testa träna i mina nya byxor jag köpte igår. Sista dagen för den här veckan som jag ska nöta på mina två hopp och svärdformen, som jag redan har hunnit göra om lite sen tävlingen. Från och med imorgon blir det två nya hopp och handform fram tills nästa torsdag.


Nä dags att träna och hoppas på att man lyckas med samma sak som igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0