Förberedelser

Det finns nog en hel del som fortfarande sitter vakna i Sverige nu när jag har gått upp. Har ju tänkt mig att jag ska vara trött så tidigt som möjligt på planet och kanske, förhoppningsvis lyckas sova lite under flyget.

Under dagens morgonträning kommer det att bli en del grunder och hopp innan vi kör halvformer ett par gånger, sen kommer det faktiskt inte bli så mycket mer än att sitta och stretcha och köra lite avslappning för låren.


Utan dressing och tomat håller dom sig frächa längre.
Brödet ska självklart vara Honey Oat!


Övriga planer för dagen:
Packa alla saker man kan tänkas behöva under en veckas vistelse i Canada.
Åka till Subway och köpa massa mackor att ha på planet.
Kopiera läkarundersökningen vi måste ha med oss för att få tävla.
Städa och diska så det blir skönt att komma tillbaka till ett rent och fint rum nästa lördag.

Sen vid tvåtiden på dagen hoppar vi in i taxin och åker till flygplatsen, datorn och kameran följer självklart med så jag kan uppdatera om vad om händer under VM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0