Gäst elever i gruppen

Idag hade vi inte bara "klickis" på besök under träningen, en tjej som för närvarandet fortfarande är med i skollaget kom och tränade med oss också. Visst är det helt toppen att dom kommer och tränar med oss men lite orättvist ändå, jag vill ju jätte gärna kunna gå och vara med på deras lektioner också. =P


Efter passet körde jag och Zacke avslappning tillsammans genom att skaka och stå på varandras ben. Sånt är riktigt skönt-ont och bäst är det när man verkligen känner hur muskeln slappnar av utav trycket. Egentligen skulle man väl göra det efter varje pass men man glömmer tyvärr bort sånt så lätt.

Har även vart till löparbanan och stretchat ute i solen så nu har jag bara kvällens pass kvar att se fram emot innan jag måste vila ända tills imorgonbitti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0