Körsång

Igår blev det sushi middag igen.
Vi var 20-nånting stycken som var ute för att fira en födelsedag, självklart gott och en hel del skoj. Väldig blandning av nationaliteter och vi sjöng "ja må hon leva" på 11 eller 12 olika språk.



Trots att jag åkte tillbaka efter middagen och lämnade dom andra för att festa halva natten så är jag riktigt seg idag. Men vad gör egentligen det, idag ska jag ändå bara stertcha lite och ladda inför morgondagen då träningen börjar igen. Ska bli så skönt att ha ett riktigt pass igen, känns som om jag inte har tränat på evigheter. Att jag sitter här med träningsvärk lite överallt kanske talar emot den känslan, men det ska bli roligt vilket som.



Gick iväg och handlade för att fylla upp ägg-förrådet igen, sen blev det en stor omelett med bacon, kycklingkorv och lök i. Så tills imorgon är musklerna proteinsprängda och fungerar perfekt!



Kommentarer
Postat av: Chrille

Tjena bruden!!! Satt å kollade olika kampsport bloggar och pling så såg jag din blogg. Vad länge du har bloggat! Hoppas du trivs och att det går bra för er båda! Mvh Christian Ljung.

2009-10-11 @ 08:45:55
Postat av: Wushu Cissi

Tja! Att du lyckades hitta mig var ju ganska bra gjort. Vi har det toppen här borta!! Men det kanske inte var så svårt att gissa med tanke på hur länge vi har vart här nu. =)

2009-10-11 @ 12:31:52
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Chrille

Ni Hao. Hur länge ska ni vara där? Ingen uppvisnings turnè på gång? Kanske till Dragon Gate? Tydligen skall Mr Li öppna en Kung Fu skola här, fnular isåfall kanske kolla om det e nått för mig och kidsen.

2009-10-12 @ 15:41:46
Postat av: Wushu Cissi

SV: Wow, du kan kinesiska! =) Vi vet faktiskt inte riktigt när vi kommer komma tillbaka igen, men det är ingen uppvisning på gång däremot ska vi till Canada och tävla om två veckor.

Brorsan till han som äger Dragongate tränar här på samma skola som oss, det verkar som om han planerar att börja köra där i Sverige sen, får väl se när skolan öppnas kan ju vara ett tag kvar.

2009-10-13 @ 09:42:25
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0