Lysande ben

Efter en powerwalk på 40 min var jag framme i WDK och kunde njuta av en riktigt god japansk måltid innan jag gick iväg på en liten shopping runda.

Kom tillbaka och satte mig ner en stund för att vila och kolla internet innan jag ska dra på mig mina nya löparbyxor och gå ut för en jogging runda och benträning.


Nej då jag ska inte gå ut och se ut som om jag har målat benen oranga, det blir ett par andra byxor ovanpå. Men köpte ett par sånna här tighta byxor för att ha under mina träningsbyxor nu när det börjar bli lite kallare ute. Alla små problem i kroppen känns ju mycket mer i kyla så jag tänkte att dom här kanske kan hjälpa till.

Det som göms i värme, blir i kyla sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0