När allting stämmer

Igår kvälls löparrunda blev en snabbis på 2 km. Kanske var det för att luften har blivit så mycket svalare eller så är mina nya löparbyxor magiska men sträckan gick 2minuter snabbare än vad den brukar göra när jag försöker springa snabbt. Då var jag igår ändå bara ute för att jogga lite lätt.


Efteråt följde jag med Zacke till det lilla gymet här i vår byggnad.
Där körde jag djupa benböj med 40kg och 60kg och gick upp och ner på en bänk med ett ben och 2st 10kg hantlar. Sen stretchades det för fullt, nu var det tyvärr ett tag sen jag kom ner i spagat så det måste jag ändra på.

Nu ska jag ta och dra igång morgonen med att springa 2 km igen så får vi se om det bara var igår allting stämde så perfekt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0