Tugga gott gott

Blir inte mycket till träning gjort nu under kvällspassen såhär nära inpå tävlingen. En hel del stretching blir det i alla fall och vi går lugnt igenom våra former, men inget allt för ansträngande eller utmattande. Å även om det är lite segt att inte göra så mycket så är väl det tråkigaste att ingen av dom andra i gruppen som faktiskt kan träna hur mycket dom vill kommer och gör nånting.


Jag har hört ett par gånger nu att dom vill träna mer eller att dom ska börja träna mer men det håller oftast bara i sig ett par dagar innan dom kommer på att dom måste göra nånting en kväll och sen kommer dom inte tillbaka. Men när jag och Zacke börjar köra ordentligt igen ska vi försöka få igång dom andra slöfockarna igen. Dom är ju ändå här i Kina för att dom vill träna ordentligt även om dom är lite väl bekväma av sig ibland.


Idag hittade jag förresten ett galet gott tuggummi, tror jag har gått runt och tuggat heladagen nu. Enda gången jag inte har haft ett inne är när jag måste äta, vilket bara är bra eftersom jag då får ta ett nytt efteråt. Vet inte om det finns i Sverige men om det gör borde ni verkligen testa! Extra Fruit Sensation med exotiska frukter, annanas, apelsin, kiwi och papaya. Men även om det finns kanske man inte får ha alla lika smakämen som dom stoppar in här i Kina för såhär goda tuggummin har jag aldrig hittat hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0