Utomhus träning

Även den här veckan börjar vi träningen en timme senare än vanligt, vår vanliga tränare har redan åkt till Kanada inför VM. Självklart roligt att hon ska vara med där och man kan ju alltid hoppas på att hon kommer vara en av våra dommare. Allt för att det ska kännas så mycket som vanlig träning som möjligt. Innan jag går upp och tävlar brukar jag faktiskt stå och inbilla mig att jag är i den vanliga träningshallen, där dommarna kommer sitta brukar tränarn stå under passen och det underlättar bilden i mitt huvud en hel del om tränarn faktiskt sitter där.


Idag kommer det bli wushu grunder och hopp inne i hallen sen skulle vi visst gå ut till löparbanan för att fysa och springa. Men idag ska jag inte köra så hårt under fyset och då det förmodligen blir intervaller ska jag försöka hålla mig till att bara variera mellan att jogga och springa. Får väl se hur bra jag lyckas med det, men jag ska i alla fall göra ett försök.

Kommentarer
Postat av: naddiz

tycker de e lite taskigt att er tränare får åka dit (till kanada allstå) tidigare om inte ni får de!!

2009-10-21 @ 10:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0