Back stabbing



Underkläder, två linnen, en långärmad, jacka och byxor, allting genomblött sen träningen och hänger nu på tork i ett soligt fönster. Men trots alla lager av kläder och att Zacke kletade in mig med tigerbalsam så gjorde det ont om jag försökte röra förmycket på ryggen. Så det blev varken arials idag eller andra övningar som påfrestar ryggen allt för mycket. Det var ganska skönt att ta det lite lugnare idag och slippa känslan av att bli knivhuggen i ryggen när jag gör snabba vridningar.

Mindre roligt däremot att jag skulle köra svärd och behöva inse att jag aldrig har övat hela delar av den formen eller tränat tillräckligt på rörelserna för att kunna känna mig redo att tävla om en månad. Vem gillar att öva på saker man är dålig på? Inte den här tjejen i alla fall, vilket gör det så mycket svårare att bli bättre. =)
Inte blir det så mycket roligare att träna svärd medans Zacke sitter och skrattar medans jag kör och säger "vad bra det såg ut" med ironisk stämma.

Då händer det lätt att en tjej med mitt humör lackar ur, vilket Zacke tycker är hur roligt som helst! Förmodligen för att hur gärna jag än känner att jag vill slå och sparka på honom när han retas så älskar jag honom tillräckligt mycket för att inte vilja göra nån skada och vet att jag måste bromsa rörelserna innan jag träffar honom. Så jag står där som ett litet mongo bredvid honom och slår och sparkar mest i luften. Inte konstigt att han tycker det är roligt att göra mig arg.
Hämska kille! =)


Ungfär lika farlig som jag är för Zacke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0