På linan

Äntligen kan man sitta vid sin dator igen och kolla runt på internet. Igår eftermiddag kom vi nämligen tillbaka online. Det var inte helt förvånande att vi inte behövde betala 420RMB som den förra killen sa, var bara att komma dit en annan gång när någon som inte kände behovet att tjäna lite egna pengar satt på kontoret. Då var avgiften tillbaka till de vanliga 20RMB igen.



Träningen har flytit fram som vanligt ända tills idag då det kom två nya in i hallen. Men tyvärr körde båda två taiji och även om tjejen körde tävlings-taiji så är jag inte så säker på att hon vill köra i våran grupp trots att hon borde göra det, och gjorde det (tills viss del) idag. Hon tyckte det var lite för svårt för henne, började gråta och pratade om att hon ville köra i taiji gruppen istället. Så vi får väl se om hon bara hade en dålig dag eller om hon ger upp tävlingswushu på en gång trots att hon pratade om att åka på VM.

Mannen som kom var en sån där jäkla kindpussare, verkar som om alla som kommer från sydamerika ska envisas med att hälsa genom kindpussar. Men han pratade ingen engelska och gjorde lite framsteg då han lät bli kinden när han skulle gå så jag kanske kommer stå ut med honom. =P

Hade jag hittat tröjor med det här trycket skulle jag snabbt skaffa mig ett par.

Kommentarer
Postat av: Naddiz

hehe, det är väl bara att trycka upp ett gäng, kan ju inte vara alltför dyrt i kina! :D

2009-09-26 @ 11:14:10
Postat av: Wushu Cissi

SV: Humm, ja det har du ju rätt i, att jag inte tänkte på det själv. =)

2009-09-26 @ 12:57:17
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0