Dålig fokus

Idag har jag lite problem med att koncentrera mig på träning. Finns så mycket annat att tänka på vilket är något irriterande. Speciellt som att jag inte direkt är en sån som sitter och tänker utan istället blir det att jag mest bara sitter och stirrar tomt rakt ut och är helt blank i tankarna.



Men, hur som helst! Morgonträningen gick bra förutom en svacka på kanske 20min då jag inte ville göra nånting. Som tur var så var svackan efter att jag hade kört klart mina grunder och hoppat. Så stor del av tiden var det ändå vila när jag inte ville köra. Skulle upp och köra en helform som jag bara körde halva av innan jag tröttnade och gick av mattan. Men två helformer blev gjorda sen, precis som tränarna ville, innan lektionen var slut. Plus att jag fick köra några halvformer också eftersom jag är en sån som kör bättre mot slutet av passet när jag är för trött för att spänna mig och inte längre orkar förstöra för mig själv. Då tyckte tränarn att det såg bra ut och jag fick köra lite extra för att öva på det.


Fick även i läxa resten av veckan att ut och köra intervallträning varje kväll. Någon hade tydligen alldeles för dålig kondition. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0