Inte att glömma

Hade planerat att börja dagen vid nio tiden med att gå bort till hallen för att kasta runt med svärdet, kicka och stretcha lite. Men dom planerna gick i stöpet när vi vaknade strax efter nio och var jätte trötta. Istället satte jag mig och pluggade (helt otroligt) medans Zacke låg kvar i sängen ett tag till och drägglade på kudden.

Men vid tolv tyckte jag att vi fick ta och skärpa till oss, Zacke satt vid datorn och nördade, Fredde låg på sängen och var djupt konsentrerad av sitt spel och jag satt fortfarande med min kinesiska bok och övad på att skriva tecken.

Det blev fem varv av intrevallträning ute vid löparbanan för min del, och ikväll ska vi ut igen men då kommer jag bara att jogga lite som uppvärmning för att sen köra överkropp. för som vanligt när man har börjat med wushun ordentligt så glöms överkroppen bort.
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0