@ löparbanan

Hela förmiddan spenderades i träningshallen.

Först var det den tidigare nämnda morgonträningen som höll på i 2,5 timme som vanligt på fredagar. Varpå jag knatade in i viktrummet för att köra lår, där blev det squats med 50kg på axlarna, jag gick långsamt ner & sköt ifrån snabbt på uppvägen. Sen balansträning och jag avslutade med landningsövningar, sen så hade jag lyckats ägnat en timme på att träna mestadels ben, ovanligt!  Men då kan ni säkert förstå hur skönt jag tyckte det var att bara få sätta mig ner och stretcha ut en stund, även om benen inte slappnade av försen några timmar senare.

 


Det var nog inte försen

efter att jag hade sprungit en runda och stretchat ut ännu en gång som benen lyckades slappna av. Blev en kort runda på 2,3km som tog 11:49min och enligt min telefon tog jag 1862steg och brände 133kCal. Lite roligt är det ibland att ha en sportfunktion på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0