Svår startad

Det är aldrig roligt med måndagar.
Inte så att jag inte tycker om att det börjar en ny vecka full med träningspass, det är toppen! Men just måndagar är mindre roligt eftersom jag är så otroligt stel. Biverkningar av en vilodag.

Efter att ha blivit någorlunda mjuk, kanske en timme in i träningen så flöt det på fint. Så nu när jag har lyckats starta upp kroppen för veckan kommer det förmodligen gå snabbare att komma igång på resten av veckans pass.
 


När wushu passet var klart var det fys dags då lår och mage fick sig en lagom omgång. Men nu måste jag tyvärr springa iväg till kinesiska lektionen, har suttit och degat alldeles för länge sen vi kom tillbaka från hallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0