Nu tränar vi igen

Sådär ja nu är jag tillbaka i Gnesta igen och har kommit tillbaka från ett träningspass med Gnesta wushu. Det är lite skönt att Zacke är den "riktiga" tränaren nu så att jag inte behöver tänka  så mycket på vad dom andra håller på med. Men ibland kan jag inte riktigt hjälpa det utan känner behovet av att klaga lite på dom. =)

Tyvärr gick det mindre bra för mig idag. Min sträckning blev ju värre efter EM så nu är det inte allt för kul att stretcha eller träna. Så jag fick ta och sätta mig bredvid efter ett par sparkar och ta det lugnt fram tills det var dags för fysträning. Men den var i alla fall riktigt skön och jobbig.

Ja å så har jag bestäm mig för att skippa SM som är om ungefär en månad. Lite skönt att inte behöva tvinga sig till att träna när det gör så ont i benet. Så nu kan jag bara träna sånt som inte gör ont och låta kroppen få läka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0