Alldeles för sent för min del

Det blev inte riktigt som planerat. Det var ett gäng andra nere i gymmet och eftersom det inte är särskillt stort så valde vi att äta först och träna sen, precis som igår. Vilket gjorde att vi inte var klara försen framåt tio tiden igen. Även om man kan träna slut på sig själv så pass sent så känns det ändå som om träningen hade kunnat vart bättre om vi hade kört lite tidigare. 


Men nu är jag helt slutkörd och det verkar inte som om jag kommer bli
nå piggare igen den här kvällen. Så det blir lite slapp framför nån serie innan jag tar och hoppar in i duschen. Imorgon MÅSTE kvällspasset bli tidigare om jag ska kunna ha en mysig kväll utan att känna mig halvdöd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0