Är jag nyvaken eller bara trött?

Av någon konstig anledning fick jag precis för mig att det var morgon och funderade över vad jag skulle göra idag. Men egentligen har jag precis kommit tillbaka från dags-passet och är påväg att dricka lite vitaminer och äta tonfisk, ägg och diverse annat smått och gott i en kladdig röra.

Dagens pass ute vid löparbanan blev ett långpass i löpning men det där med att klara en viss tid var inget jag ens tänkte på att försöka. Istället var jag glad över att jag fortsatte springa trots att det gjorde så ont i benen - träningsvärken sitter fortfarande kvar och är stark. Man kunde ju ha hoppats på att det skulle bli bättre efter ett tag men det blev bara värre och värre, å när jag väl var klar gjorde det ondare att gå än vad det gjorde innan.


Så ikväll hade jag tänkt att satsa på överkropp istället för ben nere i gymmet. Påbörjade den träningen ute lite med att köra armhävningar och lite mage i ställningarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0