Det lilla räcker - ibland

Eftersom jag väldigt ogärna vill sitta helt still och bara glo så gick vi ut till löparbanan. Även om jag tog det väldigt lugnt och blandade lite promenad med lätt jogging så var det riktigt skönt att röra på sig. Sen kunde jag ju också ta och stretcha en stund å så vips så känns det som om man faktiskt har gjort nått.



Nu blir det en sväng bort till WDK, förmodligen för sista gången för att handla det sista som kommer behövas inför Sverige. Lite nya dvd filmer, x-box spel och annat smått och livsviktigt.

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

det är såå inspirerande att läsa om din träning varje dag : ) gillar din blogg.

vill fortfarande ha hjälp med träningsupplägg, men har haft mycket annat för mig så har inte mailat dig nå mer. men gör nog i helgen om allt lugnar ned sig.

trevlig helg och kram : )

2010-02-26 @ 13:31:17
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0