En extra övning

Det här blir en riktigt kortis dag eftersom jag inte kom upp ur sängen försen halv tolv. Men trots flera timmar förlorade så har jag tränat på. Vi tog en sväng ut till löparbanan där det blev intervallträning, vilket vi nu kör två gånger i veckan inför tävlingen. Betydligt mycket tråkigare än att träna upp konditionen genom att träna form, men man får väl inte räkna med att hela livet ska vara underbart. Jag nöjer mig med att det känns riktigt bra när det är slut.



Efter rundan som bestod av 10 spurtningar varvat med vanlig jogging knatade vi vidare för att bygga muskler. Hittade trappsteg som jag tyckte var toppen för att börja med en ny benövning på. Jag vet inte riktigt om jag vill ta bort någon utav dom jag brukar köra men man kan ju alltid lägga på den nya övningen också.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0