Kan inte sitta still

Nu börjar jag verkligen känna hur hård wushu träning verkligen är. Ont i hela kroppen! Här har man sprungit och varierat styrketräningen mycket mer än vanligt men inte hjälpte det nått.

Dels är det träningsvärk ont men det är även den här smärtan som gör att man inte kan sitta still. För om fel muskler får för sig att slappna av börjar det göra ont på ett jobbigt sätt. Därför måste jag se till att röra på mig väldigt mycket idag, hålla igång värmen och låta kroppen göra sitt så kanske jag kan sitta och slappa lite ikväll.

Så nu blir det en till sväng ut till löparbanan, intervalla och köra mage är planen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0