Killer kombination

Eftersom jag vaknade så sent var ju en morgonpromenad ute ur bilden. Istället var det bara att äta frukost och gå ut för att göra förmiddagspasset.

Trots en seg början så vart det riktigt bra träning tillslut, jag behövde bara hoppa igång benen lite. Tyvärr blev jag väldigt trött efter mitt wushu pass så det blev inga extra övningar utan bara stretching när jag var klar. Så ikväll måste det bli ett dödarpass om det här ska gå ihop med hur gårdagen såg ut också.

Idag kom jag på en favorit jag hade som yngre, värsting bomb av snabba kolhydrater och socker men riktigt gott. Nämligen pärlsocker och havregryn - kanske lite torr blandning och det ser väl inte allt för skoj ut men jag gillar det.




Självklart åt jag nånting lite bättre direkt efter träningen, men sen blandade jag en liten skål av dom här godbitarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0