Med en längtan efter svärdet

Efter en hel dags vila ser jag fram emot att träna imorgon. Det svåra kommer väl bli att välja vad man ska träna för just nu vill jag köra allt. Att små stretcha medans jag kollade film kunde jag inte hålla mig ifrån, det är ju inte heller något som hindra musklerna från återhämtning. Men nu vill jag värma upp ordentligt så jag kan försöka trycka ner mig i spagat.

Mest ser jag nog ändå fram emot att träna form, då får jag ju med allting - kondition, hoppa, explosivitet och alla rörelser. Ibland ser jag riktigt tydligt varför jag gillar den här sporten så mycket!


En bild från plåtningen nu i veckan, sen dess har marken blivigt snötäckt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0