Specialbehandling för sjuklingar

Under kvällen har jag väl inte vart allt för hälsosam. Istället har det blivit lite "jag-är-sjuk-det-är-jätte-synd-om-mig" godis. Å till det beställde vi också mat till rummet och satt och mumsade medans vi kollade på en bra serie.


Två sånna här godbitar e perfekt för en sjukling


Så visst kan det vara lite mysigt att vara sjuk ibland om man tar sånna här dagar och bara myser och tar hand om sig själv - å blir lite extra omhändertagen också. Men jag hade helt klart föredragit om det hade kunnat väntat nån vecka tills efter EM.

Kommentarer
Postat av: Snuttgrodan

Nu är jag väl helt ute och cyklar men har din kampsport någon likhet med Aikido? Min dotter går i det. Ha en bra helg annars!

2010-02-27 @ 16:04:50
URL: http://snuttgrodan.bubbleroom.se/
Postat av: Wushu Cissi

SV: Ja det var lite fel där, inte så mycket våra sporter har ihop. Men dom använder ju svärd och det gör vi också. =)

2010-02-28 @ 06:37:37
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0