Träning - i väntan på träningen

Vid ett tiden tyckte jag det skulle bli jätte bra att springa i löparhallen eftersom det i stort sett är tomt där inne vid den tiden. Men när vi kom fram visade det sig att dom hade låst under lunchen så det var bara att gå tillbaka, men istället för att sätta sig och vänta gick jag till viting-gymet.

Satte mig på cykeln och trampade ett tag som uppvärmning efter att ha vart ute i kylan. Det är ju skönt att få upp både flåset och värmen innan man kör styrka tycker jag, annars blir det lätt väldigt segt i början. Ett gäng benböj för uthållighet hann jag med. Men nu är det bäst att fylla på energin för att ta en ny sväng bort till löparhallen och se om dom har öppnat för träning.

Ingen lugn, ingen ro - bara att köra på så länge man orkar!


Blir mycket mer tid i lillgymet på loven


Kommentarer
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning! Nu även Bloggjoggen-skåne

SV: Ja det är ju så, men det är lite segt när det går på fel håll bara.. men men ingen katastrof :) Tack för peppningen!



Kul med en blogg om träning, kommer nog återkomma hit fler gånger!

2010-02-11 @ 09:24:11
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0