NEJ nej nej - helt fel variation

Fick visst lite variation idag, men verkligen inte någon jag ville ha. Har fått ont i halsen och håller på för fullt för att kurera mig. Har väl blivit en liter honungsvatten och diverse olika piller, så skippar jag också konditionsträning och wushu passet som brukar få upp flåset ordentligt.

Så jag får tyvärr nöja mig med att köra nere i gymmet sen och medans Zacke tränade på för fullt ute idag så stod jag bredvid och fick nöja mig med lite taiji och stretchande istället.

Men lite roligt vart det idag i alla fall när vi såg att resturangen hade öppnat och jag kunde äta en massa gott. Den hade ju tyvärr fortfarande stängt igår när vi hade hoppats på att gå ut och äta middag, så det fick bli en lunch idag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0