Ett snabbt klädbyte

Eftermiddagens träning har jag redan hunnit starta med en sväng uppe på taket där jag tränade hoppsparkar och form. Å så var Zacke snäll nog att påminna mig om att jag inte har stretchat splitten på ett tag så då vart jag ju dessvärre tvungen att göra sånt också.

Men nu har jag vila, så jag ska ta och sätta på mig nånting annat än träningskläder för en kort stund och gå ut å äta lunch, handla mat och möjligtvis också kolla runt om jag hittar några nya snygga kläder man kan träna i. Det var väl nästan två veckor sen nu som jag köpte mig ett nytt set av träningskläder.

Nästa träningspass kommer bli en 5 kilometers runda följt av kortare spurtningssträckor och mera stretch, den där splitten var ju inte alls rolig nu. Sen kommer jag även göra en vända i gymmet där biceps, triceps, underarmar och olika ryggövningar ska köras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0