Nytt år och snäppet bättre än sist

Så har jag äntligen lyckats ta mig online igen. Att dom alltid ska stänga av internet lagom till helg, lov eller liknande när dom stänger internet kontoret så man inte kan gå och ladda på det igen.

Jag fick i alla fall ett jätte bra slut på -09 då jag i torsdags hade en toppen bra träningsdag. Nu efter tre dagarns vila var det dags för årets första träning och även om jag var väldigt stel så gick det faktiskt bra även idag. Jag klarade ju saker som jag inte kunde i början av förra året. 


Å med cirka en vecka kvar tills terminens sluttest så tog jag och ändrade på min svärdform idag. Förhoppningsvis så kommer jag hinna lära mig det nya tillräckligt bra för att det ska se ok ut tills dess. Beror väl lite på hur mycket jag kan träna på fritiden. Men det kommer säkert bli toppen, vart i alla fall en bättre tävlingsform av det hela tills det är dags för EM.

Kommentarer
Postat av: Åsa

god fortsättning!

2010-01-04 @ 13:16:48
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0