Som planerat

Idag var det löpning som stod på schemat. Hade skrivit upp att jag skulle ta mig 5 km på 30minuter så när jag hade kommit strax 1,7 km på dom första 13 minutrarna insåg jag att det var slut på lätt löpningen.
 


28minuter 47sekunder stod klockan på när jag kom förbi 5 kilometers gränsen. Jag hade hunnit bli både illamående och fått huvudvärk under den andra halvan av tiden. Men skönt var det när det väl var klart och helt klart värt det lilla jobbiga. Hade det inte var jobbigt hade det ju bara visat att jag satt en alldeles för lätt gräns till mig själv.

Exercise summary:

Tid
00:28:47
Sträcka
5.01km
Genoms. hastighet
10 km/h
Kalorier
288 kCal
Steg
4578


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0