Tak-träning

Nu har jag precis kommit tillbaka innanför dörren från en timmes pass borta i löparhallen. Hade Zacke med mig idag och vi hann spinga, stretcha och köra våra sparkar innan hallen blev helt tom och arbetarna ville gå på lunch, typiskt att folk ska behöva äta. Så nu sitter jag här och funderar på vart och när jag ska köra nästa träning, å även lite på vad man ska hitta på.

Det lutar åt att klättra upp på taket tillsammans med svärdet och köra mitt formpass där uppe. I alla fall om det inte är en massa snö kvar. Ingen höjdare att halka runt när man tränar på ett tak. Jo så får det bli, jag måste ju i alla fall kolla om förutsättningarna tillåter ett takpass.


Synd bara att vi har dom här små klumparna uppe på taket som man måste hålla sig emellan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0