Heldag i stan

Idag halv tio hoppade vi på tåget upp till Stockholm för en heldag. Å eftersom det var så väldigt längesen som det blev kinamat så körde vi på varsin "fyra små rätter". Inte helt fel, men jag fattar inte varför jag fortfarande envisas med att ta rätter som har friterade saker när jag ändå jämt pillar av frityrsmeten - den är ju så äcklig.

 



Lite nytt protein, armband, tröjor, träningsväska och underkläder lyckades jag hitta som jag bara var tvungen att ha med mig hem.

Sen var det dags för ett träningspass nere i Stockholm wushus källare där jag för fösta gången på vad som känns som evigheter körde ALLA hoppsparkarna med spark. Vad som var ännu bättre...DET GJORDE INTE ENS ONT!!



Men nu har jag kommit hem och gett mig på utmaningen steka bacon, falukorv och ägg i underkläder. Jag är svag för sånna där riktigt salta saker. Å för dum och lat för att orka klä på mig en massa kläder efter att ha duschat.



Ha nu en toppen kväll/natt och vila ordentligt för imorgon är det hårdträning som gäller. Jag har gått med på att under en månad köra all träning som Zacke tycker att jag ska göra...SPÄNNANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback