Å bra det gick det!!

Så jäkla skönt det var att få svettas och kämpa en stund. Å även om man åker till gymet själv så behöver man ju inte träna ensam om man inte vill. Som idag på första övningen när jag kör mitt tyngsta set och den sista repetitionen är RIKTIGT tung å det tar ett bra tag innan jag lyckas komma hela vägen upp. Då kom det två killar som hjälper mig att backa. Alla blir så mycket trevligare på ett gym, måste vara endorfinerna som hoppar runt hos folk.



Sen att dom ska komma med en massa tips och idéer om hur jag ska träna är ju också shysst (om jag hade behövt hjälpen). Men eftersom jag inte är en "riktig" gymare så är inte vikten det som jag bryr mig mest om. Jag lägger gärna in lite balans i mina övningar för att det ska ta på fler muskler. Sen kan dom där stora gymarna få kolla lite snett och tycka att jag gör HELT fel. =P


Idag var det bröst, lår, mage, sida och rygg som kördes igenom. Å så stod jag en stund på trappmaskinen för att få lite flås också nu när jag inte får springa nått.



Proteiner på det så klarar jag mig fram till middan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0