Glad även om det inte alltid känns så

Det vart faktiskt ett ganska lyckat pass även för mig. Jag fick äntligen bli lite trött igen på wushu träningen. Vi gjorde nämligen lite nya övningar under grunderna, å så hade jag med mig både svärd, gummiband och balansplatta som jag kunde träna med medans dom andra gjorde övningar jag måste vänta en stund till med att köra.
 


Min fina balansplatta är nu jätte skitig efter ett utomhus pass



Men visst känner jag för att köra ÄNNU bättre, kunna springa och hoppa och sparka. Det är nog det jobbigaste med att vara med på träningarna, att se allt skoj dom andra får träna medans jag får stå bredvid och köra nån jävla rehab. Nej nej, jag är inte alls bitter. Men å andra sidan så känner jag många inom våra sport som skadat sig bra mycket värre och inte kunnat träna alls, så självklart är jag glad över det lilla jag faktiskt kan göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0