Jag vill så mycket, NU å på en gång

Så var det en ny vecka, VA HÄRLIGT!

Den här veckan kommer till och med sluta
med en helg som jag är ledig, vilket gör den ännu snäppet bättre. Men innan dess ska jag hinna med massa skoj träning hade jag tänkt mig. Efter jag fått i mig lite mellanmål blir det veckans första som är WUSHU! Jag ska både jogga lite lätt och sparka med HÖGER ben! OK det kommer väl inte bli så mycket högre än midjehöjd men ändå.

Har längtat heladagen på jobbet till träningspasset,
å längtar ännu mer tills dess jag kan börja trixa och hoppa en massa. Jag vill ju leka och öva på coola volter nu när det är sommar och det finns mjukt gräs att krasha i. =P


Inte glömma stretchingen heller!!


Kommentarer
Postat av: Natalia

Hej!

Sugen på en ny bloggdesign inför sommaren? Köp en hos mig från endast 25kr. Titta in!

2010-06-17 @ 10:41:12
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0