Minskar med tre tag!!

Idag vart det ju precis som planerat simning på morgonen innan jag började jobba vid sju. Å nytt rekord blev det också redan på första längan när jag hade tänkt att ta det lugnt och värma upp. 15 simtag så var jag över på andra sidan. Det var tydligen det som var hemligheten, man ska inte försöka och man ska inte ta i.

Men jobbigt var det, riktigt jobbigt. Speciellt som att träningsvärken från gårdagen redan hade kommit när jag vaknade. Så JÄKLA skönt, men det är en aningens oroväckande när jag står på jobbet och längtar till nästa gym-pass och verkligen hoppades på att klara 50kg i bänk vid nästa försök. Men det blir kanske lätt så när man inte kan köra sin egen sport, då får jag istället fokusera på det jag kan köra.


Ett mellanmål med äggröra, keso, sweet chili och oliver har precis åkt ner.
Å nu är det dags att åka iväg för ett utomhuspass med Gnesta Wushu.


Kommentarer
Postat av: Andrej

Träningsläger är verkligt speciellt. Alla är glada, positiva och ger järnet.

Skitskoj!

2010-06-02 @ 21:51:13
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0