Öka tempot!

Så var man tillbaka från ännu ett hårt pass på gymet. Dagen till ära var det dags för axlar, rygg och mage igen. Det blev tung, det blev bra och det blev väldigt långt. 2,5 timme tog passet men så var vi också 4 st som körde ihop så det var väl inte så konstigt att det tog tid.

Jag vill ju gärna köra lite mer superset då när man är så många och tycker om när man går direkt från ena övningen till nästa utan att stå och vila en massa (kolla på medans dom andra kör).

Men förhoppningsvis så kommer träningsvärken att komma krypandes under natten så det känns redan imorgon bitti när jag vaknar. Räknar i alla fall med att axlarna kommer att kännas, å så har jag ju redan träningsvärk i alla muskler som kördes i tisdags (bröst, biceps & triceps). SÅ JÄKLA SKÖNT!!


Idag köpte jag mig ett par träningshandskar också
(mitt första par)




Nu är det kyckling och varma grönsaker som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0