Ett bra avslut

Tillbaka från morgonens träningspass som gick härligt bra. Känns toppen när sista wushupasset innan tävlingen går sådär bra så man kan känna sig nöjd. Jag satte mina hopp och idag vart även tränarn nöjd med hur jag gjorde rörelserna. Men så körde jag bara handform också och den brukar dom vara nöjd med.

Lite roligt är det ju att kinesiska tränare jämt säger att jag är bättre på handform än på svärd. Å ändå är det inte ovanligt att jag får bättre poäng i svärd, men det har ju att göra med alla dessa dommare som har noll koll på hur svärdrörelser SKA se ut och är nöjda bara svärdet snurrar - inte mig emot. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0