Eurosport

Vid frukosten fick jag veta hur startlistorna såg ut och jag är 3.e ut på mattan i min gren som kommer öppna eftermiddagstävlingarna. Det verkar som om det är en ganska lite tävling ändå, nämligen bara 11startande i kvinnornas handform. Vilket brukar vara den gren dom flesta ställer upp i, tror männen hade runt 30-40deltagare i handform.

Kan ha nått å göra med att alla juniorer är med och länderna kanske inte har råd att skicka lika många seniorer då utan måste dela upp det lite mer.

Hörde nyss att eurosport tydligen ska vara på arenan och filma. Jag tycker ju självklart att det då är ett väldigt idiotiskt val att vi tävlanden i taolu inte får ha flashiga dräkter utan måste ha den äldre stilen. Om dom nu vill göra reklam för sporten borde dom ju vilja att den ser så bra ut som möjligt.



Kommentarer
Postat av: naddiz

Håller tummarna!!

Hade vart coolt att se dig på eurosport, vet du när de ska sändas? :)

2010-03-08 @ 16:19:10
Postat av: Andrej

Häftigt! När på Eurosport?

2010-03-08 @ 19:55:35
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Wushu Cissi

SV: tyvärr vet jag inte, jag fick bara veta att dom skulle vara med under tävlingarna. Men jag såg inte till dom idag, så det kanske bara är nånting Turkarna går runt och säger ndå för att det ska låta bra. =P

2010-03-08 @ 21:23:23
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0