En rolig förändring

Dagens träning följde inte riktigt schemat, det är lovande när det blir ändrat redan första dan. Jag körde i alla fall min rehabträning, men sen var det tänkt att det skulle bli styrka i magasinet...vilket det inte blev. Istället hängde jag på svärmor på gympa å hoppade runt och hade skitkul till musiken.


Svärmor gör sig redo för att gympa.



Även om det inte vart som planerat så blev det väldigt bra, å det viktigaste är ju ändå ATT jag tränar nu när jag ska försöka komma igång och köra nånting varje dag igen. Men nu MÅSTE jag få i mig nått att äta, kom på att jag inte hade ätit på sex timmar när vi startade träningen. Ooops så det kan bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0