Ett litet men bra pass

Nu har jag tagit en kortare jogging runda på 10 minuter som tog mig upp till magasinet (tränings ladan). Där uppe blev det vader i form av vadhävningar med 80kg på axlarna, vadhopp och vader med ett ben + balans. Sen tog jag ribbstolarna till hjälp och stretchade ut ordentligt.

 



Konstigt nog så var det faktiskt inte så jätte tråkigt att springa, vilket egentligen betyder samma sak som att det inte var så jätte jobbigt. Å det gör det ju alltid lättare att komma ut nästa gång.

Hade tänkt att städa där inne också men det fanns ingen sopborste så då blev det lite svårt. Men pingisbordet och andra ytor blev i alla fall avtorkade så får jag ta och sopa en annan gång. För det är roligare att träna där inne om det är lite renare och en aning mindre damm i luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0