Gårdagen vart skoj med lite headshots

Lägenheten vi kollade på igår var jätte bra på insidan. Jag vet väl inte hur super toppen läget var eftersom den låg på bottenplan med en gångväg precis vid balkongen. Vilket skulle betyda att man inte kan ligga där och sola hur som helst. Men vi får se hur vi gör med den saken, det är ju ändå inte inflyttning försen i juli.

Men att kolla lägenhet var väl i stort sett det enda som gick enligt planen igår. =)
Konditionsträningen blev inställd för tydligen kan inte folk träna kondition i grupp försen dom har vart ute och sprungit själv ett tag. Så när jag fick veta det blev jag bara så trött och slut på dom att jag la mig i sängen igen och stirrade upp i husvagnstaket ett bra tag.


Det var väl inte försen vid fyratiden det vände och blev skoj. Då vi bytte om till grönställ och jag gick motvilligt ut i skogen för att leka. Vilket var en jäkla tur att jag gjorde, hade nämligen skit skoj! Killarna hade roat sig med att bygga upp en massa bra skydd förra helgen när jag jobbade så den här gången blev det mycket bättre strider.


Kommentarer
Postat av: naddiz

paintboll? va kul ni verkar ha det! :)

2010-05-10 @ 09:41:43
Postat av: Cissi

Jupp, här i Gnesta kör vi paintball i skogarna. Zacke ska köpa ett nytt vapen så vi har ett extra om du hamnar i Gnesta nån helg! =)

2010-05-10 @ 10:09:41
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: naddiz

wow, måste se till att hamna i gnesta nån dag då! :D

2010-05-11 @ 12:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0