Körde på ordentligt!

Nu har jag precis kommit tillbaka från gymet. Dom körde som jag misstänkte mest överkropp, så nu är jag fullkomligt slutkörd. Jäklar vilken träningsvärk jag lär få av det här! =P

Började med bänk å jag vet inte riktigt hur många set det var men jag körde i alla fall ett set där jag gjorde 20st med 30kg vilket jag tyckte var ganska bra, speciellt som det var efter ett set med 10rep på 40kg.
Sen körde vi med bröst/axlar, triceps, biceps och ben.





Faktiskt ganska nöjd med mig själv just nu, å så blir man ju så pigg och glad av att köra slut sig på det här sättet. Jag vart kvar en liten stund efter att dom andra gick hem för att köra ett sista set med benen på 100kg så man kunde bli lite trött i dom också. Men nu behövs det MAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0