Liten och klen - en dålig kombination

Idag kom jag upp ännu senare, men men det ska väl kännas att det är helg antar jag.

Nu är jag i alla fall vaken och sitter här å ser mina fingrar vitna för att dom fryser. Men jag tycker nog ändå att det känns lite varmare den här morgonen. (kikar på termometern) Jo då det är faktiskt hela 9 grader. Ändå har jag ett täcke runt mig. Men det är inte så mycket för att jag fryser så jäkligt som det annars brukar vara om mornarna, utan idag är det för att hålla ryggen varm.


Jag måste börja styrke träna betydligt mer nu eftersom mitt jobb har blivit väldigt mycket tyngre sen innan tiden jag var i Kina. Så nu när jag knappt har gått in på ett gym på 3,5månad var det ingen höjdare att komma tillbaka hit och ha 40kg som skulle hänga på mig under ett helt arbetspass. Det hugger till om jag lutar mig framåt, vilket kanske är vad jag behövde för att se till att starta styrketräna överkroppen med ordentliga vikter och inte bara köra övningar med kroppsvikt.


Kommentarer
Postat av: naddiz

Vad jobbar du med nu? :)

2010-05-10 @ 08:47:25
Postat av: Cissi

Jag är personlig assistent nu igen.

2010-05-10 @ 10:10:34
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0