Ett toppen rekord

Idag är det andra bullar som gäller, jätte pigg och jätte glad! Kan ha nått å göra med en mysig promenad hem från jobbet i solsken och värme. Imorse stack jag ju iväg med svärmor å simmade, blev bara 500m för min del. (medans hon säkert körde det dubbla) Men på mina 500m hann jag i alla fall göra ett nytt rekord nämligen att simma en länga på 18 simtag. Hahaha, jag vet det är skitdåligt men det är fortfarande bättre än 19 som var mitt rekord från förra gången.



Sen hade jag sån lyx att jag blev skjutsad till jobbet, därav promenaden hem istället för cykel. Vilket kändes toppen idag! Men nu har jag faktiskt inga fler träningsplaner för dagen utan ska istället ha en mysig hemma kväll här inne i husvagnen. =P


Mötte en snygging på vägen hem som skjutsade mig sista biten.
Hur gulligt är inte det när killen hoppar på cykeln för att komma och möta en?!


¤ PUSS ¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0