Eliten

Idag hade vi vårat första tävlingsträningspass. Jag, Zacke våra två tävlanden å så Jonathan från sthlm wushu som har börjat träna med oss två ggr i veckan körde ett både jobbigt och roligt pass. Startade hårt med idioten tills vi alla var helt slut, stretchade så vi knappt kunde röra oss, körde lite grunder och sen började det roliga.



Vi gjorde bakåtvolter för första gången, Zacke var den enda som hade kört förut. Men jag tycker ändå att vi var ganska duktiga. Sen var det fys som tog knäcken på oss och jag åkte på dubbelpasset i slutet.

Kommentarer
Postat av: Andrej

En sak slog mig just: Burpee på tjock matta måste vara en riktig upplevelse!

2010-09-03 @ 09:05:18
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0