Så var man slutkörd igen

Tror att träningsvärken börjar väda mot det bättre, den ger mig fortfarande problem med rörligheten men nu på kvällen kan jag sätta och och ställa mig upp utan att behöva ta stöd överallt.

Nu har vi i och för sig kört ett nytt utslitande träningspass, men istället för att köra totalt slut på benen till en gräns då jag inte ens kunde stå upp så blandade vi fys med kondition. Svätten rann, pulsen pumpade för fullt, musklerna ville stundtals ge upp och längtan att bara få ta en liten liten pause vart ganska stark i och med att illamående känslan kom.

Ända sen träningspasset har jag vart helt slut och en aning borta. Som vanligt när jag har tränat riktigt hårt så finns inte nån aptit alls. Istället var det bara att trycka in så mycket det nu gick och vara nöjd med det. Men nu orkar jag inte göra så mycket mer idag...å det tänker jag inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0