Morrn morrn

Igår morse blev det benstyrka på morgonen innan jag stack iväg till jobbet. Men det fick jag ångra.

Precis uppkommen ur sängen ställde jag mig i jägarvila. Andra gången jag hade med den i ett träningspass och jag lyckades hålla ut i 5min 45sek. Vilket jag ändå är nöjd med eftersom jag hade fem minuter som första mål. Sen djupa benböj så brett som möjligt och utfall.


Jägarvila.



Men någon utav övningarna uppskattades inte av mitt knä så sen kunde jag inte ut och springa på eftermiddan efter jobbet. Fast ett bra gym-pass för överkroppen fick jag ändå till.  

Nu hoppas jag på att man kan springa en runda efter jobbet idag innan det är dags för dagens wushuträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0