Vilodag


Idag har jag haft en slapp vilodag
och det enda ansträngande jag har gjort var när jag var ute i snön och lekte, grävde gropar på gräsmattan och byggde vindskydd. Men vi var ute lite för tidigt och det var tyvärr bara kramsnö på ytan. Gissar på att det är bättre lekväder imorgon.





Nu har vi haft en tacokväll som avslutades med ett försök att äta en massa godis, mest bara för att det är lördag. Men efter att ha tagit en av varje sort så tröttnade jag.










_    _    _    _    _    _    _    _    _    _






Såhär på kvällen
vart jag lite rastlös - händer lätt när man inte tränar. Så då gick vi ut och lekte i snön igen, men på ett annat sätt.






Kom två killar och gick förbi oss och även om dom försökte att inte vrida nacken ur led så vände dom på huvet ett par extra gånger efter att ha passerat. Vilket jag förmodligen också skulle ha gjort om jag såg någon stå såhär i parken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0